Arkiver: Spørgsmål og svar

Hvem bestemmer prissætningen?

På baggrund af den tildelte økonomiske ramme fra forsyningstilsynet indstiller direktionen tarifferne til godkendelse i bestyrelsen for Nakskov Elnet.Forinden er […]

Læs mere
Hvordan beregnes prisen?

Taksterne beregnes ud fra Tarifmodel 3.0. Den er udarbejdet af Green Power Denmark (branchens faglige- og interesseorganisation) og metodegodkendt af […]

Læs mere
Hvornår forfalder min regning til betaling?

Der er fire årlige betalingsterminer: Årsafregning og 1. rate for perioden 1. januar til 31. marts forfalder 1. marts2. rate […]

Læs mere
Hvorfor skal jeg have foretaget separatkloakering?

Har du modtaget et påbud om separatkloakering fra Lolland Kommune? Se videoen, hvis du vil vide mere om, hvorfor det […]

Læs mere
Jeg har fået installeret en elektronisk varmemåler. Hvordan skal jeg forholde mig?

Har du fået installeret en elektronisk fjernvarmemåler på din adresse, slipper du fremadrettet for at aflæse fjernvarmemåleren hvert år i […]

Læs mere
Må jeg afbryde strømmen, når jeg er bortrejst?

Da den elektroniske fjernvarmemåler er tilsluttet 230V (lysnettet), opfordrer vi dig til, at du ikke afbryder strømmen på dine sikringsgrupper […]

Læs mere
Hvad gør jeg, hvis der er fejl ved måleren?

Opdager du fejl ved fjernvarmemåleren, skal du straks kontakte Lolland Varme A/S. Plomben på fjernvarmemåleren må under ingen omstændigheder brydes […]

Læs mere
Gode råd – kloak og afløb

Hæld aldrig miljøfarligt affald i kloakken. Miljøfarligt affald er fx kemikalier, olie og medicinrester. Det skader miljøet, kloakarbejderens helbred og […]

Læs mere
Begræns dit vandforbrug – haven

Du kan: bruge vandkanden i stedet for haveslangen, når du vander. samle regnvandet i en tønde og bruge det, når […]

Læs mere